who I am?

My photo
.:: Keep Calm and try to be more humble as long as we can ::.

Thursday 15 November 2012

Kamarul Ariffin aka BJKK

Selamat petang...
Sedang menulis entry ni, rumah aku sedang kemas2 dan aku melarikan diri sorok at belakang rumah sebab aku anti dengan habuk2 ni semua. Ahah hidungku yang sensitif dengan habuk sebab resdung agaknya.
Mmmm entry nih khas untuk bjkk yang akan tinggalkan 6B5. Beliau akan ke uitm mengambil diploma jurusan maskom. Congrat tu him. 22hb t ada jamuan at rumah kaw sorry r bro gua xdapat datang atas sebab hal keluarga. 20hb aku akan berangkat ke Penang rumah parents aku dan mungking 2 3 minggu aku disana. Dan lagi sekali maybe ada event yang dirancang aku xdapat pergi tapi tengok dulu keadaan macam mane. :'(


Moment2 sepanjang tahun nih...


Bro semoga berjaya dan mencapai cita-cita kaw.
Ni dia Kamarul Ariffin...

Mmmm lepas ni mungkin akan rindu
bas bergerak...
avanza hitam...
seat belakang avanza bjk...
dslr bjkk...
orang yang selalu pegi depan diri bawah kipas...
jalan2...
dan,....kruccch...krucccch kata azpa.

.:: Full love from 6B5 to Bjk ::.

1 comment:

  1. i'll miss you kamarul . even you're not my classmate but i'll feel losing of one big diamond in SDBL ^_^

    ReplyDelete